On ihanaa saada kukkia, eikä iloa himmennä yhtään se, että ne on itse ostettu.

Viikonloppu alkaa, ja tällä kertaa poikkeuksellisen mukavasti, Sari ja Risto tulevat nimittäin Kaustiselle Miljoonasateen konserttin, ja Aija liittyy vielä seuraan. Eiköhän siitä synny mukava ilta!

Keksin sitten vihdoin, kuinka voin vaihtaa oman kuvan tuohon ylös. Halusin sinne tuon omalla pihalla kasvaneen sydänauringonkukan, ja vielä tuplasin sen. Näyttää vähän pöllöltä tosin (kirjaimellisesti),mutta saa olla nyt.

Het is heerlijk om bloemen te krijgen, en de vreugde wordt niet minder, als men zelf de bloemen heeft gekocht.

De weekend begint zo, en deze keer ongewoon leuk, want Sari en Risto komen naar Kaustinen, en wij gaan naar een concert van Miljoonasade. Aija komt ook mee. Ik denk dat het gezellig wordt!

Ik heb eindelijk verzonnen, hoe kan ik eigen beeldje daar boven brengen. Ik wilde het beeldje van mijn hartzonnebloem gebruiken. Als er twee zijn, ziet het een beetje uit zoals een uil, maar dat mag nu even zo blijven.